Jesse

Tiedoksi, että mun kautta saa salibandyyn vakuutukset joista joukkueenne voi lisäksi saada liidipalkkioita. Kätevä tapa tehdä omalle joukkueelle varainkeruuta. Olkaa yhteydessä jos on tarvetta. - Jesse 0442222992

Jesse

Vakuutusyhtiönä siis Pohjola ja näissä erona sporttiturvaan se, että korvaussumma paljon isompi ja omavastuu on vuosikohtainen kun sporttiturvassa maksetaan jokaisesta vahingosta erillinen omavastuu. Kerron eroista tarkemmin jos otatte yhteyttä.

Juhana

Lopetan säännölliset sunnuntaipelit ja jatkan tiistaivuorolla. Kiitos Jari näiden vuosien jälkeen kaikesta järjestämisestä!

Petri

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kiitos kaikille menneistä vuosista ja erityisesti Vodelle koko homman pyörittämisestä. Kymmenen vuotta tässä ringissä ehti olla mukana ja hyviä todella hyviä muistoja jää niin peleistä kuin pelaajista, ehkä vielä törmäillään jossain :)

Pekka ilmoittautui in

Halukkuutta kyllä on, muttei varmaan Voden kanssa kannata varata vuoroa

Jukka

Maksettu 9.6.

Juhana

Maksettu 11.6.

Pekka ilmoittautui out

Maksettu 25.6.

jari

No niin jätkät, juhaauskin sitten tuli ja meni, mutta edelleen on 6 jäsentä jotka eivät ole maksaneen viimeistä kausimaksuaan.

Osa maksamattomista on käynyt sivuilla ja nähnyt kalenterissa kausimaksun summan ja tilinumeron, sekä listan jatkohalukkuudesta, mutta muuta ei sitten ole tapahtunutkaan.

Hoitakaa nyt loputkin ne viimeiset maksunne tilille että ne eivät jää minun maksettavaksi-

Maksujen viivästyessä risiki kasvaa koko ajan siisen suntaan, että ne kaatuvat munun kontolleni
sekä kaikki lisäkutkin jäävät siis minulle, ja kaikki tietävät mikä maku siitä jää suuhun.

on ikävää että pelit päättyvät siihen että minulta murtuu 4 kylkiluuta ja muu porukka jättää menmättä kentälle vaikka maksut juoksevat.

Onhan aiemminkin ollut useampiakin jäseniä samaan aikaan jopa koko kauden poissa peleistä, eikä joukkue ole sihen kaatunut.

Nyt valitettavasti näyttäisi niin käyvän, ja se on tosi sääli, sillä meillä oli tosi mukava potukka kasassa ja erittäin mukavia pelejä.

Jesse

Itse olen ilmoittautunut out jo kun viime kausi päättyi. Mikäli saatte vielä pelit jonain sunnuntaina niin tulisin mielellään kerran vielä pelaamaan kun ois kiva nähdä kaikki vielä ainakin kerran jos pelit päättymässä.