IN, mikäli on jatko halkkuutta,   –   OUT, mikäli aikoo lopettaa tai jäädä tauvolle

Ilmoittautumiset

3
Pekka vode Kalle M mv
9
Jukka P Niko L Aaro A Juha V Juhana K Tuomas Petri L Anssi T Sami K
21
Pete samu Mara Teemu L Matti K Vesa R Samu H Anthony U Kimmo V Jesse H Joni K Jimi H Sauli S Satu S Niko T Marko M [2] Jussi H Jarkko L Timo N Arsi S Marko M

Kommentoi...

Juhana

Lopetan säännölliset sunnuntaipelit ja jatkan tiistaivuorolla. Kiitos Jari näiden vuosien jälkeen kaikesta järjestämisestä!

Tuomas, profiilikuva
Tuomas

Samoin kiitos pelivuosista ja Vuoden aktiivisuudesta. Tällä osallistumisaktiivisuudella en näe tulevaisuutta vuoron jatkolle.

Tuomas, profiilikuva
Tuomas

Voden* :)

Petri

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kiitos kaikille menneistä vuosista ja erityisesti Vodelle koko homman pyörittämisestä. Kymmenen vuotta tässä ringissä ehti olla mukana ja hyviä todella hyviä muistoja jää niin peleistä kuin pelaajista, ehkä vielä törmäillään jossain :)

Pekka ilmoittautui in

Halukkuutta kyllä on, muttei varmaan Voden kanssa kannata varata vuoroa

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot